Wednesday, January 28, 2009

NAK PANGGIL APER???

Kul 3.15 petang tadi aku baru jer call ayah aku. ayah aku ckp pengantin perempuan dah sampai petang semalam. tadi aku ade lah borak2 skit dgn ayah aku. dan sebelum aku letak ayah aku tanyer nak ckp dgn orang baru tak.aku ckp la segan.lain kali lah.(munkin dalam 2 atau 3 hari lagi kot) . tiba2 ayah aku ckp panggil lah mak kat dia. wuaaaaa tiba2 hiba perasaanku. aku ckp la kat ayah aku yang aku tak nak panggil dia mak. aku tak leh pangil sama dengan panggilan arwah mak aku. tapi akan panggil dengan panggilan lain (ibu,umi,mama).ayah aku suruh fikir dulu nak panggil aper.aku tak tau la nak panggil aper........balik keje ni nak tanya hubby la.......

4 comments:

nmmy84 said...

panggil mama la.slu member2 yang macam kes ko ni kan da slu panggil yang 2nd tu mama.so kite tak rase sangat kehibaan spt kt panggil mak kita.

fida said...

hubby aku suruh panggil makcik jer...

alladiin said...

kelu lidah wa..tiba2 teringat arwah mak wa...

fida said...

hurmmmm masih tak panggil aper2 lagi ni....