Thursday, January 22, 2009

BALIK KAMPUNG (KEDAH)

yeyeye.hari ni jumaat...mlm ni aku bergerak balik ke kampungku. tapi bukan balik saje2.aku balik sbb ayah ku akan mendirikan rumah tangga buat kali kedua.. mula2 aku diam jer (mcm berat hati la) tapi sbb fikirkan ayah aku tinggal sorang jer kesian la plak.ayah kesorangan selepas emak aku meninggal dunia...ayah aku ni akan berkahwin dgn makcik (anak dara lagi tau)...tapi aku tak tau la umur dia berapa.aku pun tak pernah jumpa dia lagi.skrang ni aku tgh kuat kan semangat ku.....untuk terima semua ini............

4 comments:

dibiuscinta said...

tahniah2! sebab dapat mak baru...semoga bertambah ceria lagi kehidupan eda sekeluarga terutama ayah eda....!!!

fida said...

time kacih dibiuscinta

nmmy84 said...

ida, tahniah.okey la tu kadang2 kt tak boleh selfish sb memikirkan kebaikan utk mereka.apepun, terima ngan redha.ayah ko happy, ko pun akan happy nnt :))

nyonya*PIE said...

tahniah ida..semoga ko sefamily bahagia selalu..kdg2 kite xbole pk kan diri sndiri..kena gak pk tntang perasaan org lain. take care k ;)