Thursday, January 08, 2009

gambar dgn anak buah yg baru

kawasan kebun yg bersih..

bergambar dgn si kecik

si kecik kg yg control cute...

tempat berehat di kebun

masa family hubby dtg putrajaya

Awal tahun 2008 yg lps, bapa mertua aku operation. operate buang cancer kat perut.sayup aku masa tu.lepas tu hubby aku plak operate.masalah usus. masa tu aku teman kan dia.dalam hati aku nangis jer.tapi depan dia aku tak la nangis sangat....lepas bapa mertua aku sihat, satu famili datang umah aku....sajer jalan2 kat sini....tapi tak semua la adik beradik dia datang. maklum la, ader yang keje jauh....masa tu tiap2 minggu aku balik kg.kat kg ader aktiviti berkebun.setiap pagi dan petang turun ke kebun. asal tempat ni semak giler.rumput masa tu tinggi dari aku.... adik beradik hubby aku berpakat beramai2 untuk bersihkan kebun tu.akhirnya, rezeki kini sudah berbuah.dapat juga kadang2 bawa balik dari kg sayur2 atau buah-buahan. aku sertakan gambar kat sini....

No comments: