Wednesday, January 28, 2009


DI HARI PERNIKAHAN AYAHKU
Pengantin (ayahku) baru keluar dari kereta pengantin (Jaguar tuh!!!)

Ketika sarung cincin dan bg duit mas kahwin

Paksu dan Sepupuku

Sebelum Akad Nikah

Diantara Hantaran

Ramai tu (Grand)

Ketika Akad


Ayahku selamat dinikahkan pada 25 Januari 2009 (Ahad) dengan 3 kali lafaz (gugup). Tapi diikutkan pada 28 Januari 2009 barulah pengantin perempuan dihantar.tak sempat aku nak temu bual.cuma sempat salam masa hari nikah tu jer. Aku tgk ayah aku kawin ni mcm grand la plak.aku ingat bapa aku akan naik kereta hubby aku kononnya kereta pengantin la.sampai jer kat umah saudara ayah ku, rupa2nya kereta pengantin ayahku adalah kereta jaguar(perghhhhh). sedara ayah aku punyer....boleh tahan gak la yang menghantar ayah aku ni 11 buah kereta . akhirnya ayah aku tak keseorangan lagi.hidupnya ader la peneman.takde la aku risau makan pakai ayah aku.sakit pening ayah aku.aper2 pun selamat pengantin baru ayah....

2 comments:

nmmy84 said...

tahniah utk ayah ko.alhamdulillah sekurang2 ada peneman baru.

fida said...

TQ nmmy84...