Wednesday, January 14, 2009

KESIHATAN DIRIKU

hurm.....hari ni baru aku melangkah ke ofis.rasa serba salah.dah la bos aku ni lain macam skit....rasa tak bermaya diri ini untuk melangkah....aku mula demam hari ahad.dan isnin suhu badan semakin meningkat...selepas hubby aku balik dari keje, terus dia siap2kan aku bawa g klinik.dia peluk dan katanya panas sangat ni...sampai jer klinik swasta, doktor bg surat suruh terus dibawa ke bahagian kecemasan putrajaya kerana suhu terlalu tinggi. cian hubby, terus dibawa ke sana.sampai jer triage kecemasan diorang bg telan ubat utk turun kan suhu.lepas tu ditahan di wad kecemasan dari petang sampai lewat mlm.huhuhu kena masuk air, ambil darah.....skrang ni sendi2 aku masih terasa sakit.batuk makin menjadi2.makan skit jer muntah balik...rasa takut nak makan....tapi tak nampak plak susut kat badan ni.sbb mkn vitamin kot....Kat sini juga aku nak ucapkan terima kasih banyak2 untuk suami ku........dia sentiasa disisi ketika ku sakit..Ya Allah Ya Tuhanku, sembuhkan lah daku dari segala penyakit ini......

3 comments:

dibiuscinta said...

sakit apa eda?chikunguya ke? (ekh betul tak eja?hehehe)..semoga cepat sembuh k

nmmy84 said...

jauh lah dari penyakit chiku.as yang ko mention klu sakit sendi is one of the simtom.moga sihat hendaknya.

fida said...

Demam Panas jer rasenyer.tak salah aku masa tu dia ambil darah ok jer.thanks dibiuscinta dan nmmy84