Tuesday, March 31, 2009

KURSUS

sebenarnya, hari isnin yang lalu aku kena g kursus di melaka sampai khamis. aku dah bersiap sedia bawa beg ke ofis. akhirnya tak boleh pergi sbb byk kerja di pejabat yang perlu diuruskan..hurrrmmmm...tunggu la 14 April ni ke sabah ikut bos meting kat sana....

4 comments:

nmmy84 said...

uii outstation je ko yer ida..tak pernah aku rase cam ko.hehe tapi best jg sb aku malas... :P

fida said...

OUTSTATION PADAT DENGAN KERJA RUTIN.TAK SEMPAT NAK AMBIL ANGIN KAT LUAR HOTEL LANSUNG.....

dibiuscinta said...

erm tak best la tak leh amik angin..buat abih boreh je..kalo cam tu sekali sekala kena bg alasan lew fida..

fida said...

dibiuscinta-dah pernah bg alasan.tapi masa tu siap ayah aku nak kawin lg.tapi tak dapat cuti....