Sunday, February 22, 2009

METING DI SOFITEL RESORT,SENAI,JOHOR

Tarian Kuda Kepang Dalam Cruise Kat Danga Bay

Cruise Yang aku naik


Minggu lepas aku terpaksa pergi senai,johor. maklum la aku kan PA.kena la mengambil minit...kali ni mesyuarat diadakan kat johor. tapi kali ni ader makan mlm dalam cruise.wahhhh bestttt...dalam ni kitaorang mkn BBQ dan Cruise ni bergerak selama 2 jam lebih. Cruise ni bergerak sehingga sempadan Singapore.terasa kagum sekejap bila lihat di waktu malam.cantik......Kiranya aku keje sambil menyelam minum air la.hehehe

5 comments:

nmmy84 said...

ooo bestnye ida.sepanjang aku jadi PA tak penah lagi dapat ikut g sane sini.cian kan..untung ko :)

fida said...

aku pun baru jer ikut2 g sana sini...

nAdiRah said...

untung ko fida...cam aku ni dah macam jeruk. asik terperok je kat opis neh. tade sape sudi mendengar rintihan kami. keh keh keh...

fida said...

aku sudi dengar.hehehe

Khas Lysha said...

bestnyer sambil keje sambil menyelam sambil minum air.. (byknyer sambil,.. he he he)
salam kenal.. sy dah add n follow u ;)