Tuesday, October 28, 2008

view dari bilik
waktu bersanding

TENANG.....

hari ni baru masuk ofis.agak tenang skit kat ofis ni. lagi pun meting dah selesai.ermmm bukan main penat aku masa meting tuuuu...sakit kaki kaki ku ini. meting tu diadakan di Holiday inn glenmarie. aku ditugas kan menaip minit....hari jumaat aku dah boleh balik umah. balik jer hubby aku terus bawa g mkn....adussss...dari hotel asyik makan jer aku ni.hehehe....hari sabtu lak ikut budak2 ofis g kenduri kawin umah kak zeti(PA kat ofis aku gak)....penat nyer terasa sangat.....balik jer kenduri mandi terus balik melaka....dalam kereta bantai borak ..konon2nya nak tido..ermmm...aku sertakan gambar masa kat hotel dan kenduri kawin...

3 comments:

nmmy84 said...

eda : b strong n teruskan usaha k

kasihatie said...

cantik pengantin nie.wah..fida pun dh ader blog yer.heheh..fida atie nak extension fida.nak bg kad kawin la.

MIK'YAL said...

hi there ! tq 4 linking mine to urs. keep in touch :-)